Nejčastější otázky

Pokud si nevíte rady, podívejte se na odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů. Doufáme, že vám pomůžou i ve vaší situaci.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Můžu nahlásit škodní událost zpětně?

Škodní událost můžete hlásit zpětně, pokud jste v době, kdy se vám škodní událost stala, měl/a platné pojištění. Škodní událost můžete nahlásit až do 4 let od jejího vzniku. V případě úmrtí je možné nahlášení škodní události ve lhůtě až 11 let.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Co všechno potřebuji pro nahlášení škodní události?

Všechny doklady, které potřebujeme k řešení škodní události, jsou vždy uvedeny na formuláři Oznámení škodní události.

Podívejte se do naší sekce Chci nahlásit událost, kde najdete formuláře potřebné pro hlášení vaší události a také popis, jak postupovat.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Kdy můžu očekávat pojistné plnění?

Pojistné plnění zasíláme na váš účet (nebo přímo na úvěrový účet banky, u které máte sjednané pojištění) do 15 dnů po ukončení šetření, jestliže jsme od vás dostali všechny potřebné doklady.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Výluky

Kde najdu detailní podmínky pojištění?

Najdete je buď v pojistné smlouvě a všeobecných pojistných podmínkách, které jste dostal/a při sjednání pojištění, nebo na stránkách společnosti, u které jste si pojištění sjednal/a. Případně o ně můžete požádat Klientské centrum na tel. čísle 234 240 234 nebo na e-mailu czinfo@cardif.com.
logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Můžu nahlásit škodní událost, ke které už nemám aktivní pojištění?

Ano můžete, pokud jste v době, kdy se vám škodní událost stala, měl/a platné pojištění.
logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Kde si můžu pojištění sjednat (změnit nebo ukončit)?

Vždy pouze u našich obchodních partnerů. Změnit nebo ukončit pojištění můžete také vždy pouze tam, kde jste si ho sjednal/a. 

Nahlásit událost

Stala se vám škodní událost?

Chci nahlásit událost